A BLOG SITE OF QISTINA ZAINI HAMZAH!

TENTANG AKU...

My photo
hate rules, love friends, love food!, Malay...

Sunday, May 15, 2011

Happy Teachers Day

HAPPY TEACHER'S DAY




Hai , salam sejahtera, hari ini aku nak mengucapkan Happy Teachers Day untuk cikgu2 aku di Tingkatan 6 SMK Dato' Ahmad. Walaupun tingkatan 6 telah berakhir tapi jasa mereka tetap aku kenang sehingga hari ini. TERIMA KASIH CIKGU. I LOVE YOU ALL heheheh so cliche, tul x

tahun lepas aku ade buat persembahan sajak, tajuk dia " i want to be like you"
masa tu aku dah prepare sajak len tapi tukar last minute coz x bape yakin ngan sajak bahasa melayu.. heheheh nie dia sajak dia


DIFAHAMI




Dalam kekerasan hati aku lihat ada kelembutan
yang tak pernah dapat terungkai
Dalam pedasnya kata-kata aku lihat kasih sayang yang
tak pernah dapatku mengerti
Dalam tajamnya renugan mata kulihat sinar
Matahari yang terik menyinari menyatakan
Betapa hati ingin dimengerti
Dalam halusnya suara dapatku dengar
dengusan-dengusan nafas yang lelah
menyatakan betapa diri ingin dihargai

Hanya kekerasan yang menutupi kelembutan
Hingga hadiryna tohmahan
Menutup cahaya mentari
Menista sinar kasih sayang

Namun…
Tidak akan pernah ada yang memahami
Selagi tiada yang cuba menyelami
Dari hati seorang insan
yang cuba untuk aku mengerti

hehehe lagi satu takut dorang x faham.. korang?



ini ucapan aku tuk cikgu2 aku tuuuu....


Mrs Renuga Sambasivam

- hi tcher...happy teachers day teacher, thanks 4 everything, teacher memang best, understanding dan macam2 lagi. You're the best english teacher i ever had. Thank You so much...


Mr S. Surendra Prakash Jankan

- Hi, how are you. I hope you're in the pink of health. Happy Teachers Day n thank you 4 everything. Hope life's been good to you. N remember this "SMKDA means NOTHING without your presence". Have A Great Day. Thank You!


En Zaidi


- Assalamualaiku. Selamat Menyambut Hari Guru . Terima kasih atas segalanya.
Thank You.


Cik Azura

- Assalamualikum cikgu, apa khabar? Qis nak ucapkan selamat hari guru kepada cikgu Zura dan semoga berbahagia hendaknya. Thanks sebab bnyak beri tunjuk ajar masa tingkatan 6 dulu. Halalkan ilmu dan makanan yang cikgu beri dulu. Terima Kasih banyak2.

Cik Hjah Zalina

- Terima kasih cikgu atas semua ilmu yang diberikan. hehehehe sorry sebab slalu buat cikgu pening kepala. Sekali lagi terima kasih.



Cik Sukariah

- Assalamualaikumi cikgu, selamat menyambut hari guru semoga cikgu sihat selalu dan halalkan segala ilmu yang diberi. Terima Kasih.


Cikgu Man

- salam... nak ucapkan beribu ucapan terima kasih kepada cikgu

yang telah bnyak membantu saya semasa di Tingkatan 6. Thank You so much... Happy Teachers Day.


Pn Zubaidah
- hi cikgu, apa khabar harap sihat lah yer. Saya ucapkan terima kasih sebab mengajar saya semasa form 6. Terima kasih bnyak2. Selamat Hari Guru.


En Khalid.

- Assalamualikum cikgu khalid, saya nak mengucapkan ribuan terima kasih atas tunjuk ajar dan bimbingan yang diberikan sepanjang pembelajaran saya di Tingkatan 6. Semoga cikgu lebih gembira di sekolah baru, amin... Selamat Hari Guru.



so, thanks utk semua cikgu yg pernah mengajar QISTINA ZAINI HAMZAH...

THANK YOU SOOO MUCHHHHHH!!!!!


SEKIAN
QISTINA ZAINI

2 comments:

wai yin said...

helo..u ada tak gambar surendra prakash? kalau ada tolong upload..dia ajar i juga...

Qistina Zaini said...

@wai yin
helo... i kene cari balik laa gambar Surendra Prakash tu coz tak ingat ada simpan atau x. if i jumpe i upload laa.ok.but you still can found him through his fb.
nice meeting you Wai yin.